Sunday, June 18, 2006

覆診

回程係飛機上,睇到孫燕姿係台灣的一個校園mini concert. 我不是燕姿迷,只是愛聽佢某些歌曲. 但係機上無咩entertainment,所以就隨意看看. 邊睇邊聽, 突然聽番呢首歌…… “多想化成隱形的人,掩飾我傷痕; 我想化成隱形的人,隱藏我的淚在翻滾” 唉! 就係因為呢兩句歌詞,令我沉溺咗兩個幾星期啊!

返到香港機場,已經係1:30pm. 時間都算啱啱好, 趕得切去尖沙咀搵Dr. Law覆診.因為未去bangkok之前已經預約好, 加上平日返工d時間好難就得啱, 所以就攞住d行李走上去覆診.

覆診的結果係唔太理想, 仲要係差過我的預期. Dr. Law話3個月之後返去再睇,依家就食住藥先 (其實應該係d 維他命). 今次睇咗$880, 真係連dragonair 果$800 compensation 都唔夠俾啊.

有同事知道我的情況, 問我為何還可以笑住咁講, 好似好鬆容咁. 唉! 老實講, 我自己都唔知可以俾咩反應, 唔通對住大家喊麼? 咁樣咪仲嚇親人. 所以, 唯有 (苦) 笑囉!

2 Comments:

At 5:59 PM, Blogger BlueSKY@1010 said...

你冇咩事麻? 出了什麼事?
我都好擔心你~

 
At 10:56 PM, Blogger lamlam said...

好多謝你的關心啊. 我現在還好......
Thank you so so much!!

 

Post a Comment

<< Home