Sunday, June 11, 2006

曼谷之旅


話咁快我個 4日變5日既曼谷自由行已經完滿結束啦. 所以話放假去玩的時光總係過得特別快. 今次旅程中, 食住玩都算係唔錯. Natural Ville個 service apartment非常舒服, 仲有種家的感覺. 而佢哋個spa 亦都好正, 真係令到我可以relax呀! (可惜一返到香港, 成個人就好難放鬆啦)

而叧一樣無預料到係回程時間延遲咗. 話說當晚(4/6) 8點幾我哋原本係坐港龍返港,點知當我哋check晒in、過晒immigration,呆坐等boarding之際,港龍有個staff (貌似我一位DBS舊同事Mandy) 走出來同d乘客逐個細聲傾談.最初聽唔到佢講些什麼,直到佢走埋嚟問我哋“Will u need to work tmr?” 哈哈,我一聽佢咁問就知唔對路啦!

跟住佢向我哋解釋, 話佢哋當晚的機位over sold 咗, 而其他airlines亦無晒機位,所以問我哋第二日要不要趕著返工 & 介唔介意stay behind 多一晚. 佢話會安排一晚酒店+ hkd800 (compensation) + Cathay Pacific 回程機位. 老實講,我覺得佢個compensation offer 算係幾好,我哋又唔趕著返工,加上dragonair個泰版Mandy都幾有親切感,所以就take 咗佢個offer.

泰版Mandy安排的酒店當然不及Natural Ville啦!不過就俾我多一晚時間去搵表哥和他女友食宵夜,總算令個旅程完滿一點呢!


回程係機場時,你突然問我明年結婚好不好,真的嚇了一大跳呢!雖然到現在你亦有追問我,但我真的不知道怎樣回答,還是連我自己都唔知想點呢?!

1 Comments:

At 11:16 PM, Anonymous Anonymous said...

做乜post浴缸相,咁性感,誘惑死人囉:p

candy

 

Post a Comment

<< Home